Másfélszeresére növelte dunaharaszti központi gyártóbázisa területét a Coca-Cola HBC Magyarország. Hazánk legnagyobb üdítőital-gyártó cége 2020-ig újabb jelentős kapacitásbővítést tervez a most vásárolt 13 hektáros ingatlanon, amelyen a Coca-Cola HBC cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöhet létre.

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente lesz a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója, illetve a franchise jogok birtokosa, és megvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit. Ezzel párhuzamosan a KMV megveszi a cég cseh és szlovák érdekeltségeit is.

A vállalat célja, hogy 2025-ig csomagolóanyagai 100 százalékban újrahasznosíthatók legyenek, 2030-ig pedig 100 százalékra növelje palackjai visszagyűjtési és újrahasznosítási arányát

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 2017-ben megközelítőleg 16 millió palackkal több terméket értékesített a magyar piacon, mint a megelőző évben, ezzel éves szinten 282 millió palackra növelte értékesítését.

Kisfaludy Károly, Garay János és Krúdy Gyula költeményei kerülnek januártól az idén 110 éves Theodora ásványvizes palackok címkéire. A közönségszavazás útján kiválasztott sorokat a Balaton és a Balaton-felvidék ihlette. A Facebook-szavazással párhuzamosan a követők verset írtak a balatoni tájról: a legjobbnak ítélt költemény a három klasszikussal együtt rákerül a címkékre. A nyertes vers kiválasztásában a Kultúrpart szerkesztősége adott szakmai segítséget.

Világszinten tendencia a csonttörések számának növekedése, amelynek egyik oka a nem elégséges kalciumbevitel. Egy friss kutatás szerint Magyarországon a lakosság 70 százaléka a javasoltnál kevesebb kalciumot fogyaszt. A megfelelő ételek, tejtermékek és kalcium tartalmú tabletták mellett a napi javasolt kalciummennyiség pótlásának hatékony formája a magas kalciumtartalmú ásványvíz, amely a laktózérzékenyek számára is megfelelő megoldást jelent.

Idén 110 éves hazánk legtradicionálisabb ásványvize, a Theodora. Az évforduló kapcsán indított 110 napos promóciós kampány során közel 1,3 millió kódot töltöttek fel a fogyasztók a Theodora palackok kupakjaiból. A játékban résztvevők között egyedi ajándékokat sorsoltak, a fődíj pedig egy nulla károsanyag-kibocsátású elektromos autó volt.

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. dolgozói is részt vettek a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta Magyarországért akcióban. Hazánk legnagyobb önkéntes mozgalmának keretében a kékkúti üzem munkatársai „nagytakarítottak” Magyarország egyik legmodernebb üzemének környezetében.

A Coca-Cola HBC Magyarország a 28 országot átfogó Coca-Cola HBC cégcsoport legnagyobb exportőrévé lépett elő az elmúlt években. A vállalat ma már 25 európai országba szállítja termékeit, melynek következtében szükségessé vált a dunaharaszti központ bővítése. A cég 2 milliárd forintos beruházással növelte meg tárolókapacitását, a fejlesztés nyomán a társaság bázisa lett a legnagyobb élelmiszeripari raktár Magyarországon. Az új létesítmény ünnepélyes átadásán jelen volt és beszédet mondott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter is.

Folytatódik a Szentkirályi Tehetségprogram, amelyet a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. tavaly azért indított útjára, hogy felkutassa és támogassa az ország fiatal sporttehetségeit. A Magyar Olimpiai Bizottság szakmai együttműködésével indított, négymillió forint összdíjazású programban idén a vizes sportok állnak fókuszban, így 14-18 év közötti kajak-kenusok, úszók és vitorlázók jelentkezését várják. A támogatást elnyerő fiatal tehetségek kiválasztásában az idei évben Kovács Katalin kajakozó, Darnyi Tamás úszó és Majthényi Szabolcs vitorlázó segítenek majd.

1. oldal / 5