2018 januárjában jelentette be a Karlovarské minerální vody (KMV), hogy a versenyhivatalok jóváhagyását követően felvásárolja a PepsiCo magyar, cseh és szlovák érdekeltségeit, illetve a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója és a franchise jogok birtokosa lesz. A magyar piacon a tranzakciót a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. valósítja meg, melynek tulajdonosai a KMV és a Szentkirályi ásványvizet piacvezetővé emelő Balogh Levente. Az akvizíciót kedden hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, a további két országban még zajlik az engedélyezési folyamat.

Az idei szezonban már a Szentkirályi is várja a bulizni vágyókat a Budapest Parkban. A látogatók Magyarország piacvezető ásványvizével frissíthetnek, és az igazán különleges élményre vágyók a nagyszínpadtól csupán néhány méterre található Szentkirályi Party Páholyban élvezhetik a koncerteket.

Egy országos, reprezentatív kutatás világított rá arra a tényre, hogy bár a magyar fogyasztók számára fontos az élelmiszerek összetétele, tartósítószer-, cukor-, színezék- és energiatartalma, a vásárlási és fogyasztási döntéseket megalapozó tudásuk meglehetősen hiányos. Az eredmények láttán a Coca-Cola Magyarország úgy döntött, hogy az Okoscimke.hu weboldal elindításával segíti a fogyasztók tájékozódását, táplálkozási ismereteik bővítését, így végső soron a megalapozott és felelős fogyasztói döntések meghozatalát.

A mikroműanyagot egyre gyakrabban és egyre többféle összefüggésben említik.

A Washington D.C.-beli nonprofit szervezet, az Orb Media1 által nemrég publikált tanulmány 259, Európából, Afrikából, Ázsiából és az amerikai kontinenseről származó palackozott ásványvízben vizsgálta a mikroműanyag előfordulását.

A víz világnapja alkalmából egésznapos programsorozattal készült a diákoknak a Szentkirályi–Kékkúti Ásványvíz Kft. A programok között szerepelt a kékkúti üzemlátogatás, a Theodora tanösvényen vezetett túra és egy fotópályázat eredményhirdetése is.

A Bicskei Gyermekotthon lakói számára saját kezűleg készítettek ajándékokat és játékokat a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. munkatársai. A karitatív csapatépítő program végén a dolgozók közösen adták át az elkészült tárgyakat a gyermekotthon képviselőjének.

Másfélszeresére növelte dunaharaszti központi gyártóbázisa területét a Coca-Cola HBC Magyarország. Hazánk legnagyobb üdítőital-gyártó cége 2020-ig újabb jelentős kapacitásbővítést tervez a most vásárolt 13 hektáros ingatlanon, amelyen a Coca-Cola HBC cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöhet létre.

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente lesz a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója, illetve a franchise jogok birtokosa, és megvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit. Ezzel párhuzamosan a KMV megveszi a cég cseh és szlovák érdekeltségeit is.

A vállalat célja, hogy 2025-ig csomagolóanyagai 100 százalékban újrahasznosíthatók legyenek, 2030-ig pedig 100 százalékra növelje palackjai visszagyűjtési és újrahasznosítási arányát

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 2017-ben megközelítőleg 16 millió palackkal több terméket értékesített a magyar piacon, mint a megelőző évben, ezzel éves szinten 282 millió palackra növelte értékesítését.

1. oldal / 5